Klienditugi: 6560000
E-R 9-21, L-P 10-18
Kliendiabi
Korduma kippuvad küsimused
  • Millised ettevõtted saavad taotleda ärilaenu?
    Registreeruda ja esitada taotlust saavad kõik ettevõtted (sõltumata ettevõtte vanusest ja tegevusmahust), kes on registreeritud Eesti Äriregistris, kellel puuduvad või on lõpetatud maksehäired krediidiinfo registris.
  • Millistele laenudele on spetsialiseerunud Credit.ee?
    Credit.ee pakub tagatiseta ärilaene juhatuse liikme käendusel summale kuni 10 000 eurot ja perioodiga alates 15 päeva kuni 5 aastat.

    Tagatiseta ärilaenud on eelkõige suunatud väikeste ja keskmistele tulundusühingutele (sh FIE-dele), kes on registreeritud Äriregistris.
  • Kes saab esindada ettevõtet?
    Ettevõtet saab esindada ja on ühtlasi laenulepingu käendajaks ainult juhatuse liige, kellel on vastavad esinduse õigused, mis on määratud põhikirjas ning ettevõtte B-kaardil.
  • Kas on piiranguid ettevõtte esindajale?
    Ei. Iga laenutaotlus vaadatakse läbi personaalselt ja krediidikomitee võtab arvesse kõik krediidiprojekti nüansid.

    Soovitav on, et ettevõtte esindaja alaline elukoht on Eesti. Juhatuse liikme vanus peaks olema vähemalt 18 aastat ja ülempiir puudub.
  • Kuidas on võimalik registreeruda Credit.ee ärikliendiks ja esitada ärilaenu taotlus?
    Ärikliendiks saab registreeruda ja esitada laenutaotlus www.credit.ee kodulehel, samuti on võimalik seda teha telefonitsi (+372) 656 0000. Credit.ee klienditeenindus on lahti tööpäeviti alates 9:00 kuni 21:00, laupäeviti 10:00 kuni 18:00. Lahtiolekud riiklikel pühadel on märgitud kodulehe rubriigis „Uudised ja kampaaniad“.

    Vastus Teie laenutaotlusele tuleb 1 kuni 2 tunniga, kuid mitte hiljem kui 1 tööpäeva jooksul.
  • Mis on vajalik ärilaenu saamiseks?
    Nõuded ettevõttele
    ▪ Ettevõte peab olema registreeritud Eesti Äriregistris;
    ▪ Ettevõttel peab olema arveldusarve pangas, kuna laenusummad kantakse üksnes ettevõtte, kellega on sõlmitud laenuleping, arvele.

    Erandiks on füüsilisest isikust ettevõtjad (FIE) – kui füüsilisest isikust ettevõtjal pole eraldi ettevõtlusega seotud arveldusarvet, siis Credit.ee maksab laenulepingu summa välja antud eraisiku arveldusarvele.

    Nõuded ettevõtte esindajale
    ▪ Vajalik on isikut tõendav dokument (dokumendi aegumiseni ei tohi jääda vähem kui üks kuu);
    ▪ On olemas juurdepääs internetti;
    ▪ Ettevõtte esindajaga on võimalik saada ühendust telefonitsi ja e-kirja teel;
    ▪ Ettevõtte esindajal on võimalik allkirjastada leping digitaalselt: on olemas ID- kaart ja ID-kaardi lugeja või mobiili-ID.
  • Mida on kiirlaenu saamiseks vaja?
    Laenu saamiseks peate elama alaliselt Eestis, olema vanuses 18–65 aastat ning Teil ei tohi olla laenumaksete võlgnevusi ega laenutingimuste rikkumisi. Laenu vormistamiseks peab Teil olema juurdepääs internetile, mobiiltelefon ja e-posti aadress.
  • Kui kiiresti võib laenu saada?
    Swedbank, SEB Pank, Nordea Pank, Krediidipank ja LHV klientidele raha kantakse 10-15 minuti jooksul. Kui olete mõne teise panga klient, siis võib pankade vaheline ülekanne aega võtta 1-2 tööpäeva.
  • Mida tuleb kiirlaenu saamiseks teha?
    Laenu saamiseks tuleb Teil esmalt registreeruda. Seejärel peate täitma ankeedi ja märkima sellele tõesed andmed oma praeguse rahalise olukorra kohta. Meie asjatundjad vaatavad ankeedi läbi ja langetavad otsuse. Võimalik, et võtame enne otsustamist Teiega ühendust mingite küsimuste täpsustamiseks. Uus klient peab läbima ka esmase isikusamasuse identifitseerimise meie kontoris või ühes AS Eesti Post (Omniva) esindustest.
  • Mida kujutab endast isikusamasuse tuvastamine ja kas selle protseduuri läbimine on kohustuslik?
    Kooskõlas Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seadusega (vastu võetud 28.01.2008) peavad kõik kliendid läbima isikusamasuse tuvastamise protseduuri meie kontoris või postkontoris (nende aadressid on meie kodulehel nimetatud). Isikusamasuse tuvastamine on kohustuslik ühekordne protseduur.

    Edaspidi parooli, ID-kaardi või mobiil-ID abil süsteemi sisenemisel isikusamasuse tuvastamine ei ole enam vajalik.
  • Kas laenu saamiseks on vaja palgatõendit või muid dokumente?
    Jah, me võime paluda Teil esitada oma pangakonto väljavõtte.
  • Kas kiirlaenu võib saada ka öösel või puhkepäevadel?
    Laene kantakse üle tööpäevadel kl 9.00–21.00 ja nädalavahetusel kl 10.00-18.00. Registreeruda ja laenutaotlust esitada on võimalik kellaajast olenemata.
  • Kas laenu saab võtta teise inimese nimel?
    Ei, laenutaotlust on võimalik vormistada ainult iseenda nimel.
  • Kas kiirlaenu võib saada ka mittekodanik?
    Jah, aga ta peab elama Eestis alaliselt, olema vanuses 18–65 aastat, tal peab olema Eesti isikukood ning ei tohi olla laenumaksete võlgnevusi ega laenutingimuste rikkumisi.
  • Kas laenu saamiseks tuleb teha esimene sissemakse?
    Ei, Credit.ee OÜ ei nõua enne laenu väljastamist mingit sissemakset.
  • Millist summat on võimalik saada?
    Maksimaalne taotletav summa on 5 000 EUR. Credit.ee OÜ arvutab igale kliendile välja tema laenulimiidi.
  • Mida tähendab laenulimiit?
    Laenulimiit on suurim summa, mida klient saab laenata peale taustakontrolli protseduuri.
  • Milliseks tähtajaks võib kiirlaenu saada?
    Laenu antakse tähtajaga 15 päevaks kuni 8 aastani.
  • Kas laenu saavad ka need, kes on arvel maksehäirete registris?
    Kahjuks mitte, sest nad ei vasta Credit.ee OÜ tingimustele.
  • Kuidas saab oma laenulimiiti suurendada?
    Oma laenulimiidi suurendamiseks peate võtma laenu ja selle õigel ajal tagasi maksma. Kui olete laenu tagastanud, kaalume võimalust Teie laenulimiiti suurendada.
  • Kui üks Credit.ee OÜ kiirlaen on alles tagasi maksmata, kas siis võib veel laenu saada?
    Ei.
  • Mida teha, kui olete saanud oma laenutaotlusele jaatava vastuse, ent raha ei ole pangakontole laekunud?
    Tavaliselt on see tingitud häiretest internetipanga töös. Kui raha ei laeku kontole 15–30 minuti jooksul, võtke kindlasti meiega ühendust.
  • Miks laenutaotluse registreerimisest keelduti?
    Registreerimisest keeldutakse, kui Te ei vasta Credit.ee OÜ tingimustele. Registreerumiseks peate Te elama alaliselt Eestis ja olema vanuses 18–65 aastat.
  • Miks kiirlaenu ei antud?
    Peaaegu alati on laenuandmisest keeldumise põhjuseks maksehäirete registrist antud negatiivne vastus Teie krediidiloo kohta.
  • Kuhu on vaja tasuda? Millised on Credit.ee rekvisiidid?
    Saaja: Credit.ee OÜ
    AS Swedbank: EE622200221055864533
    AS SEB Pank: EE231010220211016226
    AS Krediidipank: EE834204278602635504
    Nordea Pank: EE561700017003264959
    AS LHV Pank: EE577700771002316953

    Palume märkida maksekorraldusele kindlasti viitenumbri ja selgitusse laenunumbri, mille eest tasute. Selle informatsiooni leiate Credit.ee iseteeninduskeskkonnas rubriigis „Minu rekvisiidid“.
  • Mul on seatud internetipangas päevalimiit, kuidas ma saan maksta?
    Viivituse vältimiseks soovitab Credit.ee OÜ makse tasumise jagada erinevate päevade vahel silmas pidades, et viimane makse jõuaks Credit.ee OÜ-ni maksegraafikujärgsel tähtpäeval.
    Samuti on Teil võimalus muuta aegsasti oma internetipanga päevalimiiti. Makselimiidi suurendamiseks ja turvalisuse kaalutlustel soovitab Credit.ee OÜ ülekande tegemiseks kasutada ID-kaarti, Mobiil-ID või PIN kalkulaatorit.
    Sularahas on võimalik tasuda Credit.ee OÜ kontoris F. Tuglase 19-217, Tartu (Tuglase ärimaja, II korrus), Omniva postkontoris või Teile sobivas pangakontoris.
  • Kuidas pikendada oma laenu tähtaega?
    Kui Credit.ee OÜ poolt on Teile laen väljastatud, kuid Teil ei ole võimalik seda tähtajaks tasuda, võite laenu pikendada ehk lisateenusena laenu tasumise tähtaega edasi lükata 5, 15 või 30 päeva.
    Laenu pikendamiseks tuleb Teil esitada Credit.ee iseteeninduskeskkonnas rubriigis „Laenu pikendamine“ vastav avaldus (tellida laenu pikendamine), kus Teil on võimalik valida, kui mitu päeva soovite tasumise tähtpäeva edasi lükata.
    Kui lepingu pikendamise avalduse esitamine õnnestub, näete iseteeninduskeskkonnas vastavat teavet, mis sisaldab infot pikendamise tasu ja maksekorralduse kohta.
    Tähtis on ka silmas pidada, et kui Teie laenutähtaeg on juba ületatud, siis laenu pikendustasu sisaldab viivist, sooduslaenu rikkumise tasu ja/või muud trahvid. Juhul kui Teil on viivituses mitu osamakset, sisaldab tasu ka kõiki viivitatud osamakseid, välja arvatud viimast. Pikendustasu ja tekkinud võlgnevused tuleb tasuda ühe maksena ning kindlasti tuleb makse selgitusse kirjutada sõna “pikendamine”, vastasel juhul arvestatakse makset tavamaksena. Kui pikendustasu ei laeku Credit.ee OÜ arveldusarvele ettenähtud tähtajaks, siis Teie taotlus pikendamiseks tühistatakse ning makset arvestatakse tavamaksena.
    Kui laenulepingu pikendamise tingimused on täidetud, pikendatakse laenu valitud perioodi võrra ning Teile saadetakse lepingulisa Teie poolt registreerimisankeedis märgitud e-posti aadressile. Lepingu lisas sätestatakse muudetud maksegraafik.
    Laenulepingut saab pikendada nii laenuperioodi kestel kui selle lõppemisel. Juba viivituses oleva osamakse/ laenu korral tuleb arvestada, et viivitus päevades ei ületaks valitud pikendamise perioodi pikkust, kuna maksepäeva edasilükkamist arvestatakse lepingujärgsest maksetähtpäevast alates.
    Laenu pikendamise hinnakirjaga saate tutvuda Credit.ee OÜ veebilehel: https://credit.ee/et/hinnakiri.
  • Kas ma saan oma kasutajakontot ise blokeerida?
    Jah. Credit.ee OÜ kasutajakonto blokeerimiseks esitage palun vabas vormis avaldus Credit.ee OÜ kasutajakonto registreerimisel märgitud e-posti aadressilt. Avalduses palun märkige kindlasti ees- ja perekonnanimi ning isikukood ja saatke avaldus e-postile info@credit.ee.
    Kui Credit.ee OÜ on Teie avalduse kätte saanud, blokeeritakse Teie kasutajakonto viivitamata ning Teile saadetakse vastavasisuline teade.
  • Kui ma olen oma kasutajakonto blokeerinud, siis kuidas ma saan blokeeringu eemaldada?
    Blokeeringu eemaldamiseks palume esitada vabas vormis avalduse vastava sooviga. Avalduses palume lisaks märkida ees- ja perekonnanimi ning isikukood. Avaldust aktsepteeritakse, kui see on saadetud kliendi ankeedis märgitud e-posti aadressilt või on allkirjastatud digitaalselt.
    Kui Credit.ee OÜ on nõuetekohaselt vormistatud avalduse kätte saanud, eemaldatakse blokeering Teie kasutajakontolt viivitamata ning Teile saadetakse vastavasisuline teade.
  • Kas ma saan laenutaotluse tühistada?
    Kui Teie laenutaotlusele pole veel vastust tulnud ning pangaülekanne ei ole Credit.ee OÜ poolt juba sooritatud, on võimalik taotlus tühistada, kui teatate sellest kiiresti telefonil (+372) 656 0000 või e-posti aadressil info@credit.ee.
    Juhul kui olete juba saanud laenu väljastamist kinnitava SMS-i ja raha on Teie arveldusarvele üle kantud, on Teil võimalik avalduse alusel lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
  • Kas laenu intress on kogu laenuperioodi jooksul sama või muutuv?
    Intressimäär on kogu laenuperioodi jooksul fikseeritud ja see ei sõltu EURIBORi ega muude indeksite liikumisest. Seetõttu saab laenusaaja kindel olla, et laenu kuumakse ei suurene ja vastab tema võimalustele.
  • Kas võin laenu tagasi maksta ennetähtaegselt?
    Jah. Laenu ennetähtaegse tagastamiseks palun esitage avaldus vähemalt kolm (3) päeva enne oma soovi ennetähtaegselt laen tagastada, märkides avalduses ees- ja perekonnanimi, isikukood, tagastamise tähtaeg ja arveldusarve number.
    Laenu ennetähtaegse tagastamise korral tuleb tasuda laenu põhiosa jääk, intress laenu kasutamise aja eest ja hüvitis ennetähtaegse tagastamise eest ühe (1) protsendi ulatuses ennetähtaegselt tagastatud laenu summalt juhul, kui ennetähtaegse tagasimakse ja lepingu lõppemise vaheline periood on pikem kui üks aasta, ning null koma viie (0,5) protsendi ulatuses ennetähtaegselt tagastatud laenu summalt juhul, kui see periood ei ületa üht aastat.
    Täpse summa, mis tasumisele kuulub, teatatakse Teile e-posti, SMS-i või telefoni teel, vastavalt avalduses Teie poolt märgitule. Ennetähtaegsest laenu tagastamisest teatamata jätmise korral loetakse tasutud summa laenu põhiosa ja intresside ettemakseks. Kui avalduses märgitud tähtajaks ei ole laenu tagastatud, jätkub laenuleping esialgsetel tingimustel.
  • Kas laenu maksepäeva saab muuta?
    Laenu maksepäeva muutmiseks on Teil kaks võimalust:
    1. Laenu maksetähtpäeva edasilükkamine ehk laenu pikendamine 5, 15 või 30 päeva võrra, s.t kõik maksegraafiku maksetähtpäevad lükkuvad edasi vastavalt kas 5, 15 või 30 päeva;
    2. Laenu refinantseerimine, s.t kokkuleppel Credit.ee OÜ laenuspetsialistiga koostatakse Teile uus maksegraafik, võimalusega vähendada osamakse suurust või muuta laenu tähtaega.
      Tegemist on tasuliste teenustega.
  • Mida teha makseraskuste korral?
    Peamine on makseraskusest koheselt teatada. Probleemi lahendamine varases staadiumis on oluliselt lihtsam, enne kui võlgnevus paisub liiga suureks. Makseraskuse või võlgnevuse korral palume võtta kiiremas korras ühendust meie spetsialistiga telefonil (+372) 622 5220 või e-posti aadressil volahaldur@credit.ee ning koos jõuame mõistliku lahenduseni.
  • Kuidas ma saan laenulepingust taganeda?
    Selleks tuleb esitada kirjalik taganemisavaldus (elektroonselt või paberkandjal), kus peavad olema märgitud järgmised andmed: ees- ja perekonnanimi, isikukood, laenulepingu number, avaldus lepingust taganemise ja laenu ennetähtaegse tasumise kuupäeva kohta, avalduse koostamise kuupäev ning allkiri. Lepingust on võimalik taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates laenu üleandmisest.
    Lepingust taganemise korral on laenuandjal õigus nõuda Teilt laenuandja poolt avalik-õigusliku suhte raames lepinguga seoses makstud tagastamatute tasude hüvitamist (Rahvastikuregistri väljavõte, Äriregistri väljavõte, Kinnistusraamatu väljavõte jms).
  • Mida tähendab laenu refinantseerimine?
    Laenu refinantseerimine tähendab olemasoleva maksegraafiku asendamist uue maksegraafikuga. Refinantseerimisega on võimalik vähendada igakuiseid laenumakseid ja võimalusel muuta olemasolev laen soodsamaks.
    Refinantseerimiseks palume esitada avaldus, kus tuleb märkida järgmised andmed: ees- ja perekonnanimi, isikukood, laenulepingu number, soovitav igakuine osamakse suurus ja kuidas soovite lepingut allkirjastada (digitaalselt või paberkandjal). Kui Teie avaldus on Credit.ee OÜ poolt vastu võetud, kontrollitakse avalduses märgitud andmeid ja lepitakse kokku uues maksegraafikus, mis saadetakse Teile allkirjastamiseks e-posti või posti teel.
    Refinantseerimise kokkulepe jõustub, kui olete tasunud kokkuleppe sõlmimise tasu, võlgnetava intressi ja viivise ning allkirjastanud refinantseerimise kokkuleppe. Kui Teil peaks tekkima täiendavaid küsimusi laenu refinantseerimise kohta, siis palume võtta ühendust meie spetsialistiga telefonil (+372) 622 5220 või e-posti aadressil volahaldur@credit.ee.